KAMPANĚ

Proč realizujeme různé kampaně? I když si to možná neuvědomujeme, i pěší, cyklistická a veřejná doprava je určitý produkt. A my se ho snažíme dostat k lidem. Chceme, aby si ho "kupovali". Abychom dosáhli žádaného cíle, musíme lidi motivovat. Klíčovou složkou motivace a marketingu jsou kampaně. Představujeme zatím dvě a pevně doufáme, že se jich v roce 2018 také zúčastníte.

KAMPAŇ 1. - DO PRÁCE NA KOLE

Soutěž „Do práce na kole“ už zná vítěze
publikováno: 9.6.2017

Zlín - Již počtvrté se společně zapojili soutěžící z měst Zlín a Otrokovice do motivační kampaně „Do práce na kole 2017“. Hlavním organizátor projektu spolek Auto*Mat spolupracoval letos s 33 městy po celé republice. Cílem soutěže je hravou formou přivést obyvatele měst k využívání šetrných způsobů dopravy a ulevit životnímu prostředí. Od loňska se mohli soutěže kromě cyklistů zúčastnit také běžci, chodci, vozíčkáři a ostatní, kteří jezdí do práce „na vlastní pohon“.

„Ve Zlíně se letos zapojilo 259 a v Otrokovicích 252 soutěžících. Je to o 63 více než v minulém roce. Vytvořili 144 týmů po 2 až 5 členech z 81 firem. Společně najezdili, naběhali či nachodili 149 889 šetrných kilometrů. Za celou republiku je to celkem 2 732 962 kilometrů,“ uvedla Jana Vybíralová, koordinátorka soutěže. V celé zemi se do soutěže zapojilo téměř 13 tisíc lidí.

„Rostoucí počet účastníků soutěže je důkazem toho, že kolo může sloužit nejenom jako sportovní náčiní, ale i jako dopravní prostředek na cestě do zaměstnání,“ míní Josef Novák, zlínský radní pro oblast dopravy, který se také zapojil.

Slavnostní vyhlašování výsledků květnové motivační soutěže za obě města bylo letos 6. června v Otrokovicích na náměstí 3. května. Hlavní cena v kategorii Pravidelnost se losovala z 11 týmů, které zvládli 100% svých cest do práce na vlastní pohon. Z hlavní ceny, a to koloběžky Kostka Tour Max od statutárního města Zlín, se těšil Radovany Team z firmy Continental Barum s.r.o. Otrokovice. Cenu předával Per Brixen, politický rada a zástupce dánského velvyslance. Kategorie Výkonnost jednotlivců hodnotila celkový počet ujetých kilometrů. Bylo odměněno pět mužů a žen. Neuvěřitelných 2646,8 km najezdil Marek Sýkora, tým 4Veteráni z Continetal Barum s.r.o. Otrokovice. Za ženy první místo získala Ivana Kročilová, tým jicho kwenda – záZRAK z Pančavy, která jezdila do Gemini, oční kliniky a.s Zlín. V měsíci květnu, za každého počasí, šlápla do pedálů kola celkově na 1254 kilometrech!

Soutěže se zúčastnil i magistrátní tým s názvem Cyklisté z radnice ve složení Josef Novák, radní pro dopravu, Martin Habuda, cyklokoordinátor, Kateřina Pešatová, vedoucí odboru kultury, Hana Večerková z odboru stavebních a dopravních řízení a Lukáš Fabián z tiskového oddělení.

„Pokud měla být soutěž motivační, tak v mém případě se to povedlo na jedničku. Na kole jsem pořádně nejel asi deset let a tato soutěž mě skutečně motivovala, abych si pořídil kolo a začal znovu jezdit. Vypadá to, že jsem si našel dalšího koníčka,“ říká Lukáš Fabián, který v květnu do práce najezdil téměř 430 kilometrů. Takřka stejnou porci kilometrů připsala i Hana Večerková. Martin Habuda zase nevynechal jedinou jízdu. Celkem najezdili Cyklisté z radnice více než 1100 kilometrů.

KAMPAŇ 2. - DIVADELNÍ CYKLOJÍZDA

Divadelní cyklojízda se líbila
publikováno: 10.5.2017
 
Zlín - Zhruba stovka cyklistů si nenechala ujít cyklojízdu s herci Městského divadla Zlín. Jednalo se o druhý ročník divadelní cyklojízdy a letos se divadelníci inspirovali úspěšnou francouzskou komedií Blbec k večeři a naplánovali tzv. Piknik u Seiny, ve kterou se na okamžik proměnila řeka Dřevnice. A protože šlo o divadelní akci, byly k vidění kostýmy a rekvizity ve stylu Francie. První ročník divadelní cyklojízdy na téma Prodaná nevěsta přilákal také stovku účastníků. Cyklojízdu spolupořádali Městské divadlo Zlín, Statutární město Zlín s cílem podpořit myšlenky projektu Zlín v pohybu – zdravě, bezpečně, na pohodu a město Otrokovice.